רוטמן תקף את האופוזיציה: "התנהלות מתחת לכל ביקורת"

    איתי גדסי No Comments on רוטמן תקף את האופוזיציה: "התנהלות מתחת לכל ביקורת"

    דיוני ועדת החוקה בראשות היו"ר שמחה רוטמן נמשכו כסדרם. במהלך הדיון תקף ח"כ שמחה רוטמן את התנהלות האופוזיציה ואמר: "ההתנהלות של האופוזיציה בימים אלו היא מתחת לכל ביקורת, מטרתה היחידה לעצור פה את הדיונים"

    צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כפי שהודיעו רוטמן ולוין מוקדם יותר, קידום הרפורמה במערכת המשפט ממשיך כמתוכנן, ואין כל קשר לעיכוב חוקי הקואליציה. היום ועדת החוקה קיימה כמתוכנן דיון נוסף בחוק יסוד השפיטה, בעניין צמצום הביקורת השיפוטית על חקיקה רגילה.

    היו"ר ח"כ שמחה רוטמן תקף בדיון את חברי האופוזיציה בוועדה: "ההתנהלות של האופוזיציה בימים אלו היא מתחת לכל ביקורת, מטרתה היחידה לעצור פה את הדיונים; כשבאים להידבר באים להידבר, מי שרוצה להשיג הישג פוליטי של דחיית דיונים, עושה פיליבסטר, קופץ על שולחנות ותוקף סדרנים. כשבאים לנשיא באים בלי תנאים מוקדמים".

    על הצעתו לרפורמה אמר: "הייתי רוצה לחיות במדינה בה הכנסת מחוקקת, הממשלה מושלת, ובימ"ש שופט, והסיטואציה שבה בימ"ש מתערב בחקיקת פרלמנט היא כמו נשק בלתי קונבנציונאלי שעדיף שלא ייעשה בו שימוש לעולם ויש לצמצמו למינימום ולשים עליו כמה שיותר מחסומים ובלמים כי זה החריג של החריג של הכלל. האם שמתי יותר מדי מחסומים וזה עלול לגרום לכך שכשבאמת יהיה צריך אותו לא יהיה ניתן לעשות בו שימוש? על זה נדבר בעזרת ה' בהרחבה".

    בריאיון ל"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן ודוד חכם, אמר יו"ר ועדת החוקה רוטמן כי "לא מתקרבים להקפאה בחקיקה, אנחנו פתוחים למו"מ,  אין שום הצדקה לעצור את הליכי החקיקה, אני בעד הידברות ומשא ומתן".

     



    0 תגובות